niedziela, 18 sierpnia 2013

NOMINACJA LIEBSTER BLOG

Bardzo dziękuję serdecznie za nominację od http://oazarozalii.blogspot.com/

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."   



Otrzymałam takie oto pytania:

1.      Co wg Ciebie daje człowiekowi czytanie książek?
Dla mnie czytanie książek to ucieczka od codzienności, tak jak i moja nazwa bloga świadczy o tym, że jest to taki mój mały azyl. Teraz w dobie komputerów, Internetu i innych wynalazków czytanie staje się mało atrakcyjne, ale dla mnie jest i będzie czymś wyjątkowym

2.      Czy chciałabyś pracować w bibliotece bądź księgarni?
Bardzo bym chciała, mogłabym do woli czytać książki, które mnie otaczają

3.      Najładniejsza okładka książki jaką czytałaś.
Na to pytanie bardzo trudno mi odpowiedzieć, nie wiem czy jest taka.

4.      Czy blogowanie Cię wciągnęło?
Tak wciągnęło i to bardzo, prowadzę trzy blogi, i mimo, że czasem brak czasu to jednak zawsze muszę znaleźć chwilkę, żeby coś na nich dodać.

5.      Twój ulubiony autor/ autorka, uzasadnij odp.?
Nie mam tak naprawdę ulubionego autora, na pewno wyróżnić muszę Stephena Kinga. Jego książki czytałam, jeszcze gdy byłam nastolatką i żadnej oprzeć się nie mogłam. Dziś trochę zmieniałam front i czytam historie z życia wzięte, pamiętniki, autobiografie

6.      Co sądzisz o osobach, które nakręcają i wrzucają filmiki o książkach na yt?
Prawie nie zaglądam na yt i szczerze przyznam, że nie oglądałam żadnego filmiku na ten temat, więc nie mam zdania

7.      Jak często odwiedzasz bibliotekę?
Mam w zasięgu 3 biblioteki i na pewno z 2 razy w miesiącu jestem w każdej z nich

8.      Ile czasu średnio zajmuje Ci przeczytanie jednej książki?
Jeśli mnie wciągnie, czyli dobra książka to przeczytam w jedno popołudnie, nawet zarywając nockę

9.      Jaka jesteś?
Staram się przede wszystkim być dobrym człowiekiem, mam swoje zasady i nie cierpię hipokryzji.

10. Czy mimo, że książka Ci się nie podoba czytasz ją do końca?
Nie, jeśli zupełnie mi nie podchodzi to przerywam, zdarza się, że po jakimś czasie do niej wracam, ale zazwyczaj i tak nie kończę

11. Twój wymarzony prezent urodzinowy.
Wiele takich jest

Nie wiem czy uda mi się nominować, aż 11 blogów, ale nominuję na pewno:


Moje pytania

1.      Czym dla Ciebie jest czytanie książek?
2.      Co wolisz książki czy ebooki?
3.      Czy uważasz, że czytanie książek jest potrzebne?
4.      Czy sam/sama próbowałaś kiedyś napisać książkę/ opowiadanie?
5.      Jakie książki najbardziej lubisz czytać?
6.      Czy zachęcasz innych do czytania książek?
7.      Czym jest dla Ciebie blog, który prowadzisz?
8.      Jak zachęciłbyś/ zachęciałabyś innych do przeczytania książki?
9.      Czy oglądasz ekranizację przeczytanej książki ( oczywiście, jeśli takowa jest)
10.  Czy sugerujesz się recenzjami książki przeczytanymi na innych blogach?
11.  Jaka książka najbardziej utkwiła Ci w pamięci?


2 komentarze:

  1. Przeraziłaś mnie trochę, bo na pytanie o ulubionego AUTORA odpowiedziałaś Angeliną Jolie, potem się zorientowałam, że źle przeczytałaś. ;-) I blogowanie wciąga, to fakt, chociaż podziwiam Cię, że ogarniasz więcej niż jedną stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj faktycznie dopiero gdy napisałaś zorientowałam się, że źle doczytałam, dzięki śliczne za zwrócenie uwagi, już poprawiam błąd

      Usuń