wtorek, 2 lipca 2013

KOCHAŁAM PSYCHOPATĘ

TYTUŁ: KOCHAŁAM PSYCHOPATĘ
AUTOR: BARBARA BENTLEY
WYDAWNICTWO: HACHETTE



Kochałam psychopatę” to książka z serii: Pisane przez życie. Opowiada losy Barbary, która wychodząc za mąż, myślała, ze wygrała los na loterii.
Po jednym nieudanym małżeństwie szukała prawdziwego mężczyzny, człowieka, któremu mogła zaufać i spędzić z nim resztę życia. John na początku wydawał się takim człowiekiem, znał kilka języków obcych, podawał się za kontradmirała, obracał się w doborowym towarzystwie, wprowadził Barbarę w świat elity i sztuki.

Wyciągnął spod baru duża białą kopertę i podał mi ją z wyczekującym uśmiechem. Była zaadresowana do admirała Perry’ego i pani Perry. W lewym górnym rogu widniała pieczęć prezydencka.
-  Zostaliśmy zaproszeni na zaprzysiężenie i bal inauguracyjny George’a Herberta Walkera Busha!

Jednak z czasem okazało się, ze to jedna wielka fikcja, a on sam jest człowiekiem skłonnym nawet do zbrodni.

Zobaczyłam, jak do mojej twarzy zbliża się szmatka nasączona eterem. Ogarnęło mnie przerażenie. Nagle poczułam przypływ adrenaliny i włączył mi się instynkt przetrwania. Wstrzymaj oddech, bo nie wyjdziesz stąd żywa! 

Barbara po traumatycznych przejściach dała jednak radę odejść i zawalczyć o swoje życie.
Mimo tragizmu całej sytuacji, mi jakoś historia się nie spodobała, być może z powodu straszliwej naiwności bohaterki przez tyle lat małżeństwa.


MOJA OCENA: 3/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz